Retur în 30 de zile
Gamă largă de produse pentru înot
Distribuitor oficial

Reclamaţii

Cum se procedează în cazul unei reclamații?
 
Mai întâi, citiți politica noastră de returnare a produselor, unde găsiți toate drepturile și obligațiile, atât ale cumpărătorului, cât și ale vânzătorului.
Cum returnați un produs
1) Returnați produsul imediat ce ați observat defectul. Folosirea în continuare a produsului poate agrava defectul inițial, și poate constitui un motiv de respingere a cererii dvs.
 
2) Perioada de garanție pentru orice produs este de 24 de luni de la data livrării acestuia.
 
3) Perioada de garanție nu trebuie confundată cu durabilitatea produsului. Durabilitatea se definește ca fiind capacitatea produsului de a tolera uzura, ruperea și distrugerea, atunci când este folosit corect și întreținut conform scopului și caracteristicilor acestuia, ținând cont și de frecvența utilizării acestuia .
 
4) În cazul în care cumpărătorul primește produse care nu corespund descrierii de pe pagina web, sau au defecte, acesta trebuie să informeze vânzătorul imediat (în termen de 5 zile de la primirea bunurilor) prin e-mail sau telefon.
 
5) În cazul în care cumpărătorul primește produse deteriorate sau cu defecte, acesta are dreptul de a înainta o reclamație vânzătorului.
 
6) Defect înseamnă o modificare a caracteristicilor produsului, având drept cauză utilizarea unor materiale necorespunzătoare sau de calitate inferioară, o încălcare a procesului de producție, sau o soluție de proiectare necorespunzătoare.
 
7) O modificare a caracteristicilor produsului care apare în timpul perioadei de garanție nu va fi considerată un defect, dacă modificarea se datorează utilizării incorecte, întreținerii insuficiente sau necorespunzătoare, modificărilor naturale ale materialelor, daunelor cauzate de cumpărător sau de terți, și/sau altor intervenții necorespunzătoare.
 
8) Reclamația se consideră a fi fost depusă în mod corespunzător dacă mărfurile returnate sunt complete, și nu a existat nicio încălcare a igienei. Cumpărătorul este obligat să returneze bunurile curate și fără defecte de igienă. Swimaholic s.r.o. are, în calitate de operator al magazinului electronic swimaholic.eu, dreptul de a refuza reclamația cumpărătorului, în cazul în care produsele returnate nu respectă principiile generale de igienă (conform Regulamentului 91/1984 Coll.)
 
9) Reclamația dvs. va fi procesată în termen de 30 de zile de la depunerea sa corectă. Această perioadă include remedierea defectului. În cazuri justificate, angajatul autorizat poate conveni împreună cu cumpărătorul o perioadă mai lungă pentru soluționarea reclamației.
 
10) Cumpărătorul este obligat să trimită formularul de reclamație împreună cu produsele și cu o copie a facturii, la adresa: Coletăria,ro, ID 95748826, Drumul Osiei 53-55, 062395 București.