Returnarea și înlocuirea produselor

Cum procedați pentru a înlocui sau a returna produse.
Pentru a returna/înlocui produsele în termen de 30 de zile:
 
1) Puneți articolele nepurtate în cutia originală, împreună cu o copie a facturii. Mărfurile returnate trebuie să aibă eticheta originală intactă.
 
2) Împachetați cutia astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului. Ideal ar fi să utilizați hârtie de ambalaj, o pungă de plastic, sau o cutie mai mare (vă rugăm să nu lipiți nicio bandă adezivă pe ambalajul original, deoarece acest lucru i-ar reduce valoarea).
 
3) Trimiteți produsele ambalate la adresa noastră:
Packeta Romania s.r.l.
ID 95748826,
Strada Virginia Nr. 4 077096,
Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13.
 
Vă rugăm să rețineți că veți suporta toate cheltuielile de expediere a pachetului.
 
 
Dați clic aici pentru a descărca formularul pentru returnarea/înlocuirea produselor.
 
La primirea pachetului, vom verifica produsele și vă vom rambursa banii în termen de 5 zile lucrătoare, fie în contul bancar, fie prin PayPal. Timpul necesar înlocuirii produsului depinde de situația stocului nostru. Dacă avem articolul necesar în stoc, vă vom înlocui produsul pe loc. În cazul în care produsele sunt etichetate "expedierea în termen de 5 zile", înlocuirea va fi efectuată în termen de 5 zile lucrătoare. Vă vom informa cu privire la expedierea produsului prin e-mail.
Condiții pentru returnarea sau înlocuirea produselor
 
1) Produsele trebuie returnate în termen de 30 de zile de la livrare.
 
2) Produsele returnate trebuie să fie nepurtate, pentru a putea fi revândute.
 
3) Produsele trebuie ambalate în ambalajul original intact (fără urme de bandă adezivă sau alte deteriorări).
 
4) Produsele returnate nu pot fi deteriorate în niciun fel.
 
Costul transportului de rambursare a produsului va fi suportat de cumpărător. Vă recomandăm să vă asigurați coletul pentru o sumă egală cu prețul produsului returnat (întrebați compania de curierat cum puteți beneficia de acest serviciu). Trimiterea unui pachet neasigurat se face pe propriul risc. În cazul în care pachetul este pierdut sau deteriorat în drum spre noi, pierdeți dreptul la rambursarea contravalorii produselor.