Termeni şi Condiţii

Prezentele Condiţii sunt valabile pentru cumpărăturile efectuate la magazinul online www.swimaholic.ro. Condiţiile specifică şi clarifică mai detaliat drepturile şi obligaţiile comerciantului (furnizorului) şi ale cumpărătorului (clientului, consumatorului). Comerciantul şi, în acelaşi timp, operatorul magazinului online www.swimaholic.ro, este Swimaholic s.r.o., cu sediul la Praga, U Průhonu 17, Praga 7 - Smíchov, 170 00, nr. O.R.C.: 05645760. Toate relaţiile contractuale sunt încheiate în conformitate cu legislaţia Republicii Cehe. Dacă partea contractantă este consumator, relaţiile nereglementate de Termeni şi Condiţii se vor supune Codului Civil (nr. 40/1964 publicat în MO) şi Legii privind protecţia consumatorilor (nr. 634/1992 publicată în MO). Dacă partea contractantă este antreprenorul, relaţiile nereglementate de Termeni şi Condiţii se vor supune Codului Comercial nr. 513/1991 publicat în MO, toate cu modificările şi completările ulterioare.
 
Protecţia datelor cu caracter personal
 
Magazinul Swimaholic.ro apreciază mult încrederea acordată de dumneavoastră şi vă protejează datele împotriva utilizării abuzive.
 
Colectăm datele dumneavoastră numai pentru a îmbunătăţi serviciile noastre. Toate informaţiile despre dumneavoastră le utilizăm numai pentru nevoile noastre şi nu le oferim în nicio formă nimănui altcuiva şi le tratăm în conformitate cu Legea privind protecţia datelor cu caracter personal nr. 101/2000 publicată în MO.
 
Excepţie fac transportatorii externi, cărora le sunt predate datele clienţilor într-o măsură minimă, necesară pentru livrarea fără probleme a produselor.
 
Prin trimiterea comenzii completate, confirmaţi acordul cu Termenii şi Condiţiile şi condiţiile de livrare ale Swimaholic.ro.
 
La cererea scrisă a clientului, datele cu caracter personal vor fi şterse din baza de date şi magazinul Swimaholic.ro va înceta să le mai prelucreze.
 
 
Trimiterea comunicărilor informative
 
Respectăm Legea nr. 138/2002 publicată în MO şi ofertele noastre le trimitem numai clienţilor care ne-au dat consimţământul lor în acest scop. Consimţământul dumneavoastră poate fi oricând anulat prin dezabonare de la newsletter prin e-mail sau în subsolul e-mailului informativ, anulând astfel imediat trimiterea comunicărilor informative.
 
Prin comunicări informative se înţelege trimiterea de noutăţi privind ofertele speciale, reducerile şi soldările la produsele din sortimentul nostru.
 
 
Drepturile şi obligaţiile comerciantului
 
După primirea comenzii, comerciantul va verifica dacă produsul este în stoc, iar comanda va fi expediată cel mai târziu în a treia zi lucrătoare. Dacă produsul nu este momentan în stoc, soluţionarea comenzii va dura în funcţie de disponibilitatea menţionată la detaliile produsului. În majoritatea cazurilor este vorba de 5 zile.
 
Comerciantul îşi rezervă dreptul de a refuza procesarea comenzii:
 
dacă adresa de livrare este vădit îndoielnică
 
produsul nu se mai execută sau nu se mai livrează 
 
cumpărătorul nu îşi îndeplineşte în mod repetat obligaţia sa de a prelua sau de a plăti produsele comandate ferm
 
Operatorul îşi rezervă dreptul de a modifica preţul produselor înainte de trimiterea acestora dacă va constata că produsul a fost oferit la un preţ greşit. În acest caz, trebuie să informeze clientul asupra preţului corect, iar acesta trebuie să îşi exprime consimţământul privind modificarea preţului. În caz contrar, contractul de vânzare-cumpărare nu va putea fi încheiat, iar operatorul va storna comanda.
 
În acest caz, comerciantul va informa neîntârziat cumpărătorul în privinţa acestei decizii prin e-mail sau prin telefon.
 
 
Drepturile şi obligaţiile cumpărătorului
 
Cumpărătorul va menţiona corect adresa de facturare şi de livrare la care se vor trimite produsele comandate. Prin efectuarea comenzii se obligă să preia produsele comandate şi să plătească integral preţul acestora, inclusiv alte taxe (taxe poştale, taxa de ramburs) indicate în comanda fermă.
 
Cumpărătorul are dreptul de a storna comanda trimisă cel mai târziu până la trimiterea confirmării comenzii prin e-mail de către comerciant.
 
 
Procedura de reclamaţie
 
Cumpărătorul are obligaţia de a verifica imediat produsele livrate de către comerciant şi să informeze comerciantul neîntârziat în privinţa eventualelor defecte constatate. Cumpărătorul trebuie să transmită comerciantului notificarea privind defectele constatate în scris (prin e-mail), personal sau prin telefon. În notificarea scrisă, cumpărătorul trebuie să menţioneze defectele constatate şi anume, despre ce fel de defecte este vorba şi cum se manifestă, a se vedea protocolul de reclamaţie.
 
Termenul limită de soluţionare a reclamaţiei este de 30 de zile de la primirea produselor. Perioada minimă de garanţie este de 2 ani de la data vânzării, dacă nu este menţionat altfel.
 
Procedura de tratare a reclamaţiilor
 
Această situaţie este întotdeauna neplăcută pentru ambele părţi, atât pentru  cumpărător, cât şi pentru comerciant. De aceea ne străduim să soluţionăm acest proces cât mai repede posibil spre satisfacţia deplină a clienţilor noştri. Pentru soluţionarea fără probleme a reclamaţiei dumneavoastră, vă rugăm să procedaţi conform următoarelor instrucţiuni:
 
Clientul va completa mai întâi protocolul de reclamaţie. în care va indica toate cele necesare pentru soluţionarea fără probleme a reclamaţiei. În protocol descrieţi cât mai detaliat defectul prezentat de produs. Împreună cu produsul reclamat, care trebuie să fie complet, inclusiv accesoriile, împachetaţi copia facturii, protocolul de reclamaţie tipărit şi trimiteţi la adresa:
 
Coletăria,ro, ID 95748826, Drumul Osiei 53-55, 062395 București.
 
Produsele care vor fi trimise fără nicio lămurire, vor fi returnate imediat expeditorului.
 
După primirea reclamaţiei se va proceda în mod standard şi anume, va avea loc evaluarea defectului de către o persoană autorizată. Produsul va fi trimis producătorului sau importatorului pentru evaluarea de către specialişti, iar ulterior va fi emis un aviz scris prin care se va constata dacă reclamaţia este sau nu întemeiată.
 
În cazul în care reclamaţia va fi întemeiată, produsul va fi reparat sau înlocuit cu unul nou. În acest caz, cumpărătorul are dreptul la achitarea cheltuielilor intervenite şi asociate cu reclamaţia, precum şi a taxelor poştale, în cuantum rezonabil.
 
În cazul în care nu va fi îndeplinită vreuna din condiţiile de mai sus, reclamaţia nu va fi acceptată.
 
Dați clic aici pentru a descărca formularul de reclamație
 
 
Rezilierea contractului
 
Prin anularea comenzii de către cumpărător în conformitate cu Legea nr. 367/2000 din data de 14 septembrie, cumpărătorul are dreptul la rezilierea contractului de vânzare-cumpărare, fără invocarea motivelor, în termen de 30 de zile de la preluarea produselor trimise prin colet. Dacă vă veţi decide pentru reziliere în această perioadă, vă rugăm să respectaţi următoarele condiţii:
 
Produsele trebuie să fie neutilizate pentru a putea fi vândute mai departe
 
Produsele trebuie să fie în starea originală, inclusiv ambalajul şi accesoriile originale
 
Împreună cu produsele returnate trimiteţi şi copia documentului fiscal (a facturii) şi protocolul de reclamaţie.
 
  Nu trimiteţi produsele ramburs, în caz contrar nu vom putea prelua coletul.
 
Pentru returnarea sumei plătite sau pentru înlocuirea produselor, vă rugăm să procedaţi conform următoarelor instrucţiuni:
 
Clientul va face mai întâi o copie a facturii şi va completa protocolul de reclamaţie., în care va indica toate cele necesare pentru soluţionarea fără probleme a reclamaţiei. Apoi va împacheta cu grijă produsul reclamat şi, însoţit de copia documentului fiscal şi de protocolul de reclamaţie completat, îl va trimite la adresa:
 
 
Packeta Romania s.r.l.
ID 95748826
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
 
În cazul în care vor fi îndeplinite toate condiţiile menţionate mai sus pentru returnarea produselor, comerciantul va trimite banii achitaţi pentru produse în contul cumpărătorului cel mai târziu în 30 de zile lucrătoare de la primirea fizică a produselor. Returnarea banilor în numerar sau prin mandat poştal nu este posibilă.
 
În cazul în care nu va fi îndeplinită vreuna din condiţiile de mai sus, returnarea produselor nu va fi acceptată şi produsele vor fi trimise înapoi expeditorului.
 
Termenii şi Condiţiile sunt valabile de la 1.3.2008.